Teleplatforma Pierwszego Kontaktu
-w nocy, w weekendy i święta, czyli wtedy, gdy placówki podstawowej opieki zdrowotnej są zamknięte, otrzymasz profesjonalną pomoc medyczną przez telefon. W tym celu zadzwoń do Teleplatformy pod numer +48 800 137 200 lub wypełnij formularz. W ramach Teleplatformy otrzymasz pierwszy kontakt i pomoc:
- konsultacja medyczna
- recepta elektroniczna
- elektroniczne skierowanie do lekarza
- elektroniczne zwolnienia lekarskie
- skierowanie na badanie SARS-COV-2
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli: od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia;
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Obecnie infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim.
Formularz dostępny jest w godzinach pracy Teleplatformy Pierwszego Kontaktu.
Kategoria pomocy
Informacja
- Zdrowie
Zdrowie
- Informacje (zdrowie)
Państwo / Region:
- Polska
- Cała Polska
Do kogo skierowana jest pomoc
Grupa wiekowa
- Dzieci
- Dorośli
- Młodzież
- Osoby starsze
Szczegóły działalności
Forma działalności prawnej
- administracja publiczna
Sposób prowadzenia działań
- infolinia
- online
Pomoc oferowana w języku
- polski
- ukraiński
- angielski
Czas prowadzenia działań
- działanie stałe
Kontakt
Telefon
E-mail
Strona www organizacji
Profil w mediach społecznościowych
Adres
- Miodowa 15, Warszawa, Polska
- Wyznacz trasę
Data ostatniej aktualizacji danych
- 19 marca 2024
Komentarze