Kiedy należy skontaktować się z numerem 991?
- gdy zauważysz uszkodzenia linii energetycznych, uszkodzenia zamknięć lub wejść do obiektów energetycznych (np. zerwane kłódki, uszkodzone zawiasy, otwarte drzwi do stacji transformatorowej)
- gdy zauważysz, że nie ma prądu w Twojej dzielnicy/miejscowości
- gdy zauważysz, że licznik działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania lub zagrożenie dla życia i mienia
- wymieniałeś bezpiecznik przedlicznikowy i zerwałeś plombę
- w przypadku zagrożenia życia należy bezwzględnie korzystać z numeru 991.
Gdy zabraknie prądu
sprawdź bezpieczniki, jeśli są sprawne:
zapytaj sąsiadów, czy oni także nie mają energii elektrycznej, jeśli także nie mają:
zobacz, czy nie ma zasilania na całej ulicy, jeśli nie ma:
sprawdż czy Twój dostawca prądu wie o przerwie w dostawie energii w Twojej miejscowości/dzielnicy
Kategoria pomocy
Ochrona
Inne formy pomocy
Państwo / Region:
- Polska
- Cała Polska
Do kogo skierowana jest pomoc
Grupa wiekowa
- Dzieci
- Młodzież
- Dorośli
- Osoby starsze
Szczegóły działalności
Forma działalności prawnej
- administracja publiczna
Sposób prowadzenia działań
- infolinia
- stacjonarnie
Pomoc oferowana w języku
- polski
Czas prowadzenia działań
- działanie stałe
Data ostatniej aktualizacji danych
- 1 września 2023
Komentarze